Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Anna - 21 mars 2014 20:45

Är hemma hos Louise och dricker öl...

Jag känner ju när man är elefanten i rummet...
Marcus har varit sjukt otrevlig idag... Hälsade inte ens på restaurangen när han kom och vägrar prata med mig.
Jag tror att jag inkräktar på hans revir på något sätt. Men fråga mig inte vad.
Han har inte svarat på nått sms under hela dagen och har inte ringt när han skulle...
Jag frågade honom rakt ut förut om han var sur och han sa att han bara var trött...
Men varför pratar och skojar och kramas han med Bella, Natalie och Jassy då? Och inte ens kan tilltala mig?

Orkar inte med hans dramaqueen fasoner ibland. Jag tror att han skäms över mig. Jag hittar ingen annan förklaring...
Skall försöka hitta en anledning snart att dra, för blir ju bara mer irriterad för varje timma som går.



Av Anna - 21 mars 2014 15:00

Har lagt trall på balkongen och Vårstädat den... Snart skall blommor planteras och fatboyen ut!

Passade också på att sortera ut gamla krukor och vasar samt bytte gardiner...

Lägg till att jag har tredje tvätten i maskinen och har bytt lakan.
Nu njuter jag av ett glas rosé och skall strax göra mig ordning för en trevlig afterwork.

Av Anna - 21 mars 2014 09:14

Sitter på lektion nu... Pluggar affärsengelska.... Sjukt svårt...

Tenta nästa vecka, TAGGA!!!

Av Anna - 21 mars 2014 06:52

Idag vaknade jag halv 6... Roligt värre...
Så här läst en bok, ätit frukost och fixat mig. En timma kvar tills jag ska åka till skolan... Vad gör man nu?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards